ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

OPEN

OPEN

Σύγχρονη εφαρμογή διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (E.R.P.)...

Το OPEN αποτελεί μια σύγχρονη εφαρμογή διαχείρισης των επιχειρησιακών πόρων (E.R.P.) που καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις οργάνωσης και λειτουργίας μιας Εταιρίας. Δημιουργήθηκε βασισμένες στην πολύχρονη εμπειρία του τμήματος development και των αναλυτών της tetras ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ. Υλοποιήθηκαν με σύγχρονα εργαλεία ανάπτυξης σε παραθυρικό περιβάλλον με χρήση βάσης δεδομένων Microsoft SQL Server. Η επιλογή της βάσης έγινε με συγκεκριμένα και αυστηρά κριτήρια.

Με τη χρήση μίας συγκεκριμένης βάσης δεδομένων όλη η εφαρμογή μεγιστοποιεί την απόδοση της και την εκμετάλλευση όλων των δυνατοτήτων που προσφέρει. Με τον τρόπο αυτό όλη η λογική (business logic) της εφαρμογής μεταφέρθηκε στον database server με τη χρήση των αντίστοιχων stored procedures, U.D.F.'s και Views. Στην αντίθετη περίπτωση που θα προσπαθούσαμε να διατηρήσουμε συμβατότητα με άλλες βάσεις δεδομένων η εφαρμογή θα λειτουργούσε όπως και οι ανταγωνιστικές της μη ξεπερνώντας τον μέσο όρο των δυνατοτήτων της βάσης.

Ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά της εφαρμογής είναι οι πραγματικές ενημερώσεις. Μία κίνηση ενημερώνεται την ίδια στιγμή της καταχώρησης της. Δεν υπάρχουν γέφυρες, προσωρινές κινήσεις, επιλεκτικές ενημερώσεις και κάθε πληροφορία που καταχωρείται ή ενημερώνεται είναι την ίδια στιγμή διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες του Server.

Διαθέτει επίσης εξελιγμένα χαρακτηριστικά στη διαχείριση της πληροφορίας, τα οποία ο χειριστής τα ανακαλύπτει σε σύντομο χρονικό διάστημα με τη χρήση της εφαρμογής.

Προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε ένα πλήρες, φιλικό, λειτουργικό και χρηστικό περιβάλλον εργασίας το οποίο και εξελίσσουμε καθημερινά βασισμένοι στις αυξημένες απαιτήσεις της αγοράς και στα έμπειρα στελέχη μας που αφουγκράζονται τις ανάγκες των πελατών μας. Παρ' όλες τις καθημερινές μας προσπάθειες, είμαστε πάντα στη διάθεση του κάθε χρήστη που θέλει να μοιραστεί μαζί μας νέες ιδέες που μπορούμε να ενσωματώσουμε στην επόμενη έκδοση.
 
Υποσυστήματα
Η εφαρμογή αποτελείται από πολλά υποσυστήματα (modules) τα οποία συνδέονται μεταξύ τους για να συνθέσουν ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα στην πλήρη του έκδοση. Τα προσφερόμενα υποσυστήματα είναι: Γενική Λογιστική, προϋπολογισμοί, διαχείριση παγίων, διαχείριση αποθεμάτων, συναλλασσόμενοι.
 
 

Η Εταιρεία

Η Tetras Solutions μελετά και αναλύει τις ανάγκες του κάθε πελάτη, σχεδιάζει, προτείνει και υλοποιεί την ολοκληρωμένη λύση, προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του, με κύριο γνώμονα την εκμετάλλευση της σύγχρονης τεχνολογίας. Μετά την υλοποίηση υποστηρίζει τεχνικά το έργο παρέχοντας υψηλού επιπέδου service.

Πρόσφατα Νέα

06 Ιουνίου 2018
29 Αυγούστου 2017
28 Αυγούστου 2017

Search