Η εφαρμογή παρακολούθησης ωρών εργασίας προσωπικού "Time Management" έχει αναπτυχθεί με σκοπό την επεξεργασία των ωρών εργασίας που συλλέγονται από ρολόι παρουσίας και τον καταμερισμό τους σε κανονικές, υπερεργασίες, υπερωρίες κ.λ.π....
Η εφαρμογή συνεργάζεται με ρολόγια παρουσίας προσωπικού (π.χ. Cipher 5100, Linear κ.λ.π.) και συλλέγει αυτόματα τις κινήσεις που γίνονται σε αυτό.
Δίνει στον χρήστη τις δυνατότητες :
- να αρχειοθετήσει τους εργαζόμενους της εταιρείας με όλα τα βασικά τους στοιχεία.
- να καθοριστούν οι κινήσεις που μπορούν να γίνουν (π.χ. είσοδος, έξοδος, προσωρινή είσοδος, προσωρινή έξοδος κ.λ.π.).
- να οριστεί ημερολόγιο χρήσης (πχ. Από 1/7 έως και 30/6)
- να οριστούν οι περίοδοι μισθοδοσίας όπως ακριβώς λειτουργούν στην Επιχείρηση (π.χ. 1 περίοδος θα αρχίζει την 28/12 και θα τελειώνει την 27/1).
- να καταχωρηθούν οι κατηγορίες εργαζομένων (π.χ. Μόνιμο Προσωπικό, έκτακτο προσωπικό κ.λ.π.) με παραμετροποίηση της κάθε κατηγορίας, βάσει της οποίας γίνεται ο επιμερισμός των ωρών σε κανονικές, υπερεργασίας, υπερωρίας, νυχτερινά κ.λ.π., καθώς και η στρογγυλοποίηση των πραγματικών κινήσεων (π.χ. είσοδος 7:58 θα γίνεται αυτόματα 8:00 κ.λ.π.)
- να διαχειρίζεται τις κινήσεις που γίνονται στο ρολόι παρουσίας και να τις μεταβάλει εφόσον το κρίνει απαραίτητο.
- να τυπώνει όλες τις απαραίτητες καταστάσεις (π.χ. εισόδου-εξόδου, λαθών, φύλλο εργασίας, εργασιακή εικόνα κ.λ.π.)
- να εκδίδει αρχείο με τα επεξεργασμένα στοιχεία των εργαζομένων που θα ενημερώσει την εφαρμογή της μισθοδοσίας.